'Empathy’ is helemaal in de mode. Ook in de online wereld.

Wil je meer verkopen? Leer dan de mensen waar je aan wil gaan verkopen, kennen en begrijpen. In feite is er niets veranderd met vroeger. (Oma spreekt hoor).

Zoals toen, de bakker op de hoek. Die precies wist wat je lekker vond. En je soms een klein gebakje toeschoof om mee te nemen. Je kwam altijd terug bij die bakker. Omdat hij je begreep en omdat zijn taartjes natuurlijk wanstaltig lekker waren. Online lijkt het nu wat lastiger, zonder écht persoonlijk contact. Je kan elkaar niet recht in de ogen kijken. Toch kan je binnen één dag je doelgroep goed in kaart brengen. Ontdek wat je doelgroep beweegt, wat de pijnpunten en frustraties zijn. Welke weg ze gaan afleggen op je site. En help ze vervolgens verder. Zodra je jouw doelgroep begrijpt en zijn/haar gedrag in kaart brengt, dan zal je meer omzet gaan draaien.

Heb je interesse om binnen een dag de doelgroep(en) van je bedrijf in kaart te brengen? Stuur me dan even een mailtje voor meer informatie.

P.s. De tweede helft van juni heb ik nog enkele dagen beschikbaar voor een sessie.