Huisstijl, webdesign en drukwerk voor CO2 project Aramis
Voor Aramis heb ik het logo en de totale huisstijl ontworpen. Het logo geeft drie lagen aan: de zee, de ruimte waarin CO2 opgeslagen wordt en natuurlijk de bodem daaronder. De pijl wijst naar beneden en bestaat uit de drie elementen die ook weer verwijzen naar de drie musketiers. Gelaagd, niet? 🙂
Naast dat het logo lekker strak is, zit in de andere branding-elementen de grilligheid van de zee en de bodem verwekt. Een mooi contrast.
Ik ontwikkelde dus de huisstijl, website, infographics, briefpapier, visitekaartjes, powerpoint-templates: alles wat maar nodig was,
Deze opdracht heb ik weer met enorm veel plezier in opdracht van de vrienden van MatZwart gedaan. De website is ontwikkeld door de rotterdamse helden www.pixeldeluxe.nl.
Bezoek de website: www.aramis-ccs.com
Over Aramis
Aramis is de naam van een project dat zich richt op het realiseren van een nieuwe infrastructuur van CO2 vanaf land naar platforms onder de Noordzee. Daar wordt de CO2 in lege gasvelden, diep in de ondergrond, opgeslagen. Aramis is een initiatief van EBN, Gasunie, Shell en Total.