Voor de Restitutiecommissie mochten we bij Occhio de nieuwe website ontwerpen en ontwikkelen. Ik nam natuurlijk het ontwerp op me. De oude site werd vooral gebruikt om zoveel mogelijk informatie uit te zenden, maar bezoekers waren niet goed in staat de voor hen zo belangrijke content vinden. We besloten een 'Empathy Mapping Sessie' te houden, om de doelgroepen/persona's te bepalen en zo te bekijken hoe de nieuwe site deze bezoekers het best zou bedienen.
Uit deze sessie kwam naar voren dat er drie doelgroepen waren, die vrij makkelijk met een stappenplan de voor hen nuttige content zouden kunnen bereiken! Door deze nieuwe contentstrategie wordt de restitutiecommissie ook minder gebeld met vragen, omdat door middel van de stappenplannen het indienen van een verzoek of claim, zo duidelijk is geworden! En dat is een mooi iets, en voor een mooie zaak.
Bekijk de site: www.restitutiecommissie.nl
Meer werk
Babybalance Website & HuisstijlWebdesign
Website de AtleetfabriekWebdesign
ProDeltaGrafisch ontwerp
Max FoundationGrafisch ontwerp
Zuiderzeemuseum websitesWebdesign
Moodforce websiteWebdesign
Illustraties Rabobank KwartaalmagazinesIllustratie
Website Ivo VictoriaWebdesign
Illustraties KinderombudsmanIllustratie
Ontwerp website FindabilityWebdesign
Website Howden KeukensWebdesign
Website Vereniging RembrandtWebdesign
Website Try-Now.nl (PostNL)Website
Incentro huisstijlWebdesign
Website CuriosityWebdesign
© KIRSTEN FABELS | PRIVACYVERKLARING | KVK 60689684 | BTW NL001652500B98 | CONTACT